Coaching – źródła popularności

Wiele osób odkrywa w pewnym momencie, że ich problemy zawodowe nie muszą wcale wynikać jedynie ze złej organizacji firmy jako całości i braku kompleksowego podejścia do wyzwań, jakie sama stawia swoim klientom. Niejednokrotnie okazuje się, że problemem jest zmiana sposobu myślenia, a bardzie ściśle – brak wiedzy na temat tego, jak wcielić ją w życie. Na szczęście, tam, gdzie sami jesteśmy bezradni, zawsze możemy liczyć na pomoc pochodzącą od osób znacznie bardziej doświadczonych.

Jednym ze sposobów jej pozyskania jest coaching

Popularność tej formy samorozwoju wynika przede wszystkim z tego, że, w przeciwieństwie do szkolenia, coaching odbywa się na bardziej indywidualnych zasadach. Trener i osoba, która chce się czegoś dowiedzieć, mają czas, który mogą poświęcić tylko sobie. Samo spotkanie także różni się od tego, które ma miejsce podczas szkolenia. Bazuje przede wszystkim na pytaniach trenera i próbach odpowiedzi na nie. W efekcie obie strony odkrywają potencjał, z istnienia którego wcześniej mogły nie zdawać sobie sprawy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *