Jak wybierać artykuły do biura chcąc mieć pewność, że czekać nas będą udane zakupy? Choć może się wydawać, że nie jest to trudne zadanie, doświadczenie podpowiada nam, że o błędy wcale nie jest trudno. Dobrze jest więc przestrzegać co najmniej kilku zasad.
Po pierwsze – pewne źródło
Nie jest prawdą, że długopisy, ołówki, zeszyty i kleje biurowe nie różnią się między sobą. Różnice między kolejnymi egzemplarzami są znaczące i przyczyniają się do tego, że mamy do czynienia z rozwiązaniami w różny sposób wpływającymi na jakość wykonywanej pracy. Kupując artykuły biurowe warto więc upewnić się, że ich producent zbiera dobre opinie, a jego oferta jest odbierana jako satysfakcjonująca także przez pracowników naszego biura.
Po drugie – artykuły adekwatne do potrzeb
Jeśli nie kupujemy dla siebie, ale dla innych, upewnijmy się najpierw, że rzeczywiście wiemy, czego potrzebują osoby zgłaszające zapotrzebowanie na poszczególne akcesoria. Nasza wiedza na temat tego, co przyda się w biurze może być przecież nieaktualna.